Hviledag i de stribede
Skærtorsdag bliver ‘hviledag’ i Æblehuset.
Fødselsdagsselskabelighed tirsdag og et 5 timers shopping-raid i Storcentret/Ikea med Poden onsdag har tæret en del på batteriet.

I dag hiver jeg stikket ud og bliver i de bløde stribede, sipper kaffe, dimser fotos og hygger mig med de to røde.
God skærtorsdag til dig!



2 Comments
Gitte
My kind of day :-). God påske
Mette
Den slags SKAL der være plads til. Selv god påske 🙂