Jeg får lange p*****

Jeg fandt den fedeste vintage fotolampe på nettet og købte den. Sælger sender med DAO og her går alt galt. Efter 14 dage har jeg fortsat ikke modtaget pakken.

Både sælger og jeg kontakter DAO, som konstatere at pakken er væk og jeg skal indsende en kvittering, så vil jeg få udbetalt erstatning.

I mailen jeg får står:

Hvad nu, hvis pakken bliver fundet hos dao, efter der er udbetalt erstatning?
Bliver pakken bliver fundet, kontakter vi dig igen. Herefter bedes du indbetale erstatningen, hvorefter pakken bliver udleveret, hvis dette ønskes. 

Det håber jeg selvfølgelig på, for det er ikke en vare jeg sådan lige kan gå ud og købe andre steder.

I dag kan jeg så se flg. status på DAOs track and trace: Pakken er tilbagekaldt til leverandør.

Jeg kontakter sælger og efter et opkald til DAO viser det sig ganske rigtigt at pakken er fundet og nu på vej tilbage til sælger… men det argument at jeg jo har fået erstatning. Hvad blev der lige af:

Hvad nu, hvis pakken bliver fundet hos dao, efter der er udbetalt erstatning?
Bliver pakken bliver fundet, kontakter vi dig igen. Herefter bedes du indbetale erstatningen, hvorefter pakken bliver udleveret, hvis dette ønskes. 

Nå, men jeg har nu kontaktet dem igen og udbedt mig en forklaring på at jeg ikke har fået denne mulighed.

Desuden har jeg ikke modtaget erstatningen!

Et opslag på Trustpilot afslører, at jeg langt fra er den eneste, der har mistet en pakke…

Leave a Reply

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *