En bytter

Sidste fredag købte jeg en Audio Pro T9 til mig selv, som lydmæssigt levede helt op til mine forventninger.

Desværre var den defekt helt fra starten, slukkede umotiveret eller tabte Bluetooth forbindelsen. Allerede søndag havde jeg kontakt med Audio Pro, men ingen af deres løsningsforslag virkede.

City Syd er et mareridt for mig, men der var ingen vej udenom en tur i Elgiganten, hvor den er købt.

Elgiganten er heller ikke et sted jeg ret gerne kommer, men de gjorde min aversion mod de der kæmpebutikker til skamme… jeg blev mødt med lutter smil og super service både i servicecentret, hos ekspedienten og i kassen – trods juletravlhed! Hatten af for dem.

Kort tid efter gik jeg hjem med en ny højttaler under armen, som indtil videre spiller helt uden problemer.

Og så er der forresten dømt juleferie og bløde bukser 🙂

2 Comments

  • Helle K.

    Dejligt, at du fik styr på det/den 🙂 Jeg synes, at de store butikker har en enestående service, jeg har aldrig bedt om hjælp/bytning forgæves. Storcentret er et mareridt i denne tid og vi sidder faktisk lige og er på vej … ældste er hjemme og skal se på nyt køkken i Aalborg, hun har købt lejlighed i Aarhus, og så mener hun, at vi lige kan smutte i Bilka efter nogle ting, vi mangler, jeg er allerede ved at få røde knopper, men pyt jeg bevarer mit gode julehumør og tager det med et smil.

    • Mette

      Jeg har lige besluttet, at jeg tager derud i aften – jeg har en forhåbning om, at der mellem 18 og 20 en lørdag asften ike er så mange – jeg mangler de sidste to gaver!

      God tur til jer 🙂

Leave a Reply

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *