Mistænkeliggjort…

vera-vangNanna havde fået 2 x Vera Vang Princess parfume i julegave, så vi ville returnere den ene. Ingen problemer, troede vi! Den var købt i Salling og jeg har aldrig oplevet bøvl med dem.

Gimperne i Sallings parfumeri ville det desværre anderledes i dag.

Vi blev simpethen mistænkt for at have fusket med plomberingen, trods det at Nanna overhovedet ikke har rørt den… den var gået lidt i stykker foroven, men hvordan de havde tænkt sig, at vi havde fået æsken ud af det lille hul, ved jeg ikke 😕

De var tre… æsken blev vent og drejet, cellofanen pillet i med deres lange negle, de hviske tiskede… da de så tog flasken ud og snusede til den for at konstatere, om vi have tømt indholdet ud og erstattet det med noget andet – ja, så blev jeg f******  vred.

Nanna fik pengene retur – men det er jeg ikke sikker på var sket, hvis jeg ikke havde være der.

Det er absolut sidste gang jeg har handlet i dén afdeling – al min handel i den retning ligger for eftertiden et andet sted!

Gimper! Møg gimper!

PS: resten af vores bytte-tur forløb heldigvis uden yderligere problemer.

.

0

2 Comments

  • anette

    Jeg tilslutter mig Fisker. I skal klage over det … det er simpelthen for dårlig service, at de i første omgang ikke ville give Jer pengene retur.

    Og, som du skriver, hvis din datter havde været der alene, er det slet ikke sikkert at hun havde fået pengene tilbage.

  • fisker & fernández

    Du skal tage at klage over behandlingen til varehuschefen. Jeg er sikker på, at det ikke er Sallings politik at behandle kunderne på den måde. Min veninde klagede engang over den dårlige behandling hun fik i forbindelse med et køb (noget lignende jeres situation), og fik en undskyldning og en kompensation.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *