Virushalløj & børnehavebossen

Hovedet er tungt, halsen kradser, og både næse og øjne har åbenbart besluttet sig for at løbe på samme tid. Jeg er igen igen ramt af noget virushalløj, og naturligvis lige op mod jul.
Det er så typisk mig, at man næsten skulle tro, det var planlagt.
Der er dog stadig lidt over en uge til juleaften, så med lidt held og en hel del hjælp fra apoteket og Matas, når jeg forhåbentlig at lægge elendigheden bag mig.
I går var ‘chefen’ i ondt lune og jeg kunne ikke gøre noget som helst godt nok. Det er benhårdt at gå i børnehave og man kan blive så træt, at det føles som om hele verden er imod en.
I dag var hun hentet og puttet til middagsluren inden jeg mødte og da hun efter et par timer vågnede var humøret fint.
Sådan er det med chefer: lidt søvn, og så er alt godt 😊


