Tosset god kundeservice

Jeg købte mig jo det her pænt dyre Apple watch.

Hele teknikken i uret er bygget sammen med glasset og det kan derfor ikke udskiftes. For at beskytte glasset købte jeg derfor et Panzerglas beregnet til netop dette ur.

Det var super nemt at montere og var stort set usynligt. I varedeklarationen står: påvirker ikke din skærms følsomhed, men det viste sig at være løgn.

Det var svært at taste sin kode ind og næsten umuligt at swipe på skærmen og der gik ikke mere end et døgns tid før jeg pillede det af igen og smed det i skraldespanden sammen med de 254 kr. det kostede.

I dag kom der så en mail fra AV-Cabels, hvor jeg havde købt det. De ville gerne have en anmeldelse på  Trustpilot. Deres service og levering var der intet at udsætte på – desværre trak det ned, at det var et skodprodukt, de havde solgt mig.

Jeg havde kun lige trykket enter på min anmeldelse før min mobil ringede. Det var fra AV-Cabels. Han ville bare sige, at han refunderede pengene til mig med det samme (hvilket er sket) og ville ikke engang have varen retur.

Det er fanjensme helt i orden kundeservice.

4 Comments

    • Mette

      Jeg har tidligere haft Panzerglas på en iPhone uden problemer – men jeg kan så læse på Truspilot, at jeg langt fra er den eneste utilfredse kunde. Monstro de er blevet offer for deres egen succes – det ses desvære ofte. Mine sidste Hunter gummistøvler var lavet i Kina og ikke håndlavet i England som tidligere – konsekvensen var utætte støvler og en dårlig kundeoplevelse.

  • Karin

    Jeg kender flere mindre virksomheder der vælger at handle som AV-Cabels, når der er negativ trafik på Trustpilot. På den måde vender den negative reaktion til noget positivt. Det er service på højt niveau.

Leave a Reply

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *