Mere sne…

Jeg fik fat i Stofa Aalborg til morgen og det blev forvirringen om vores manglende tv-signal ikke mindre af. I flg. dem skyldes lukningen nemlig, at de ikke fået besked fra boligselskabet om at en ny beboer (altså mig) er flyttet ind.

Jeg har så kontaktet Boligselskabet og deres kommentar var bare: Typisk Stofa at bebrejde andre. De havde papirene i min sagsmappe og selvfølgelig var de sendt!. Men forretningsføreren derinde skulle nok “gøre noget” og ringe tilbage!

Der er nu sendt mail fra Boligselskabet til Stofa om at få lukket op hurtigst muligt, uden ekstra omkostning for lejeren! Sådan. Så er det bare at vente på at Stofa gør noget.

Og imens hygger vi os med andre ting. Det kan vi nemlig sagtens!

.

2 Comments

  • Mette

    Det har kostet mange mange minutter i telefonkø og mange telefon samtaler at komme hertil. Men nu håber jeg det er lykkedes at finde problemet OG de rigtige mennersker til at rette op på fejlen.

    At Stofa lader signalet være åbent fra februar hvor jeg flyttede ind og indtil nu uden at reagere undrer mig meget – men jeg takker og bukker da for knap et års gratis tv 🙂

  • Deborah

    Man må undre sig, hvordan det kan gå SÅ galt!!! Kommunikationsbrist af alvorlig grad eller også er der nogen, der i den grad jokker i spinaten. Mystisk! Men bare I ikke får ekstra udgifter på det, så går det jo nok at undvære et par dage.

Skriv et svar til Deborah Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *